babyiscoming.blogg.se

Gravidblogg

En månad imorgon

Publicerad 2016-06-23 16:55:01 i Allmänt,

Det är konstigt med tiden..
Den 16 juni var Noa beräknad.. Men livet ville annorlunda och imorgon är han en månad gammal. Våran älskling. Han som får mamma och pappa att le och skratta i samförstånd. Den fina lilla människan med alla sina miner som får mig som mamma att förundras. Den lilla kroppen som får mitt hjärta att klappa av kärlek.
Imorgon ska lilla familjen Kling och mina föräldrar + två systrar fira midsommar tillsammans här i Umeå. Mamma och Pappa är på väg norrut nu.. Ska bli så mysigt med besök!
Samtidigt som de bilar upp håller jag och Gustav på att packa inför flytten på söndag. Då vi på riktigt lämnar Umeå för Östersund... Vi har räknat ut att under de 12 månaderna vi bott i Umeå har vi varit till Östersund och hälsat på 7 ggr... Så jo, det känns som ett rätt och riktigt beslut att lämna norrnorr för att bo i Jämtland...
Hoppas ni alla får ett ritkigt bra midsommarfirande...
Det kommer jag ha.. Gillar mixen, den yngsta är 1 månad, den äldsta (min pappa) 54 och däremellan har vi både en tonåring och en 10-åring... (mina systrar). Ska försöka ta lite bilder att visa er sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela