babyiscoming.blogg.se

Gravidblogg

Att mata på natten

Publicerad 2016-06-12 10:11:46 i Allmänt,

Jag har alltid varit en sådan person som sover bra på natten men inte kan ta powernaps under dagen.. Väldigt dålig på det.. Därför har jag blivit rätt så påverkad av den avbrutna sömnen. Att på natten mata och sen byta bajsblöja, och att göra det typp 3 ggr under en natt.. Det fick mig igår att nästan bryta ihop av trötthet..
Räddningen var min man, skärgårdsdoktorn och att jag faktiskt däckade i sängen ca 1 h. Så ljuvligt skönt!
Och sen på kvällen pumpade jag ur mina bröst. Så den här natten har Gustav tagit hand om Noa och jag har sovit ostört från kl 00:00 till 07.. Helt underbart! Känner mig som en ny människa idag.
 
Idag är det fint väder i Umeå, det är även exakt två veckor kvar tills vi flyttar till Östersund. Tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela