babyiscoming.blogg.se

Gravidblogg

Återbesök

Publicerad 2016-06-20 19:29:33 i Allmänt,

På grund av den något dramatiska förlossningen, fel ort och några veckor tidig Noa så fick jag ett extra tidigt återbesök. De vill mest bara kolla hur jag mådde osv..
Så det kändes bra! Sen kommer det "riktiga" återbesöket om en månad då de kollar livmodertappen och livmodern.. Så idag har jag och min fina lilla Noa varit på prommis till mvc, träffat en kompis på stan för lite lunch och haft träningspremiär nr 2 efter Noas födelse. Kroppen känns faktiskt rätt okej.. Vikten är tillbaka som den var innan men med det sagt så ser kroppen definitivt inte ut som innan. Och vet ni, när jag tittar på Noa så spelar det ingen som helst roll. Är mest bara stolt över att min kropp har fått bära på den där fina lilla killen.
Imorgon ska vi till barnläkaren med Noa. Blir spännande att se ny längd och vikt.
KRAM från Emelie o Noa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela