babyiscoming.blogg.se

Gravidblogg

Hej

Publicerad 2016-07-30 21:44:28 i Allmänt,

Ikväll har jag och min man haft dejt... Åt varmrätt och efterrätt på ett ställe som heter jazzköket här i Östersund.. Våra kompisar Johan och Stina var barnvakt. Viktigt med tid tillsammans tycker jag! 
Noa väger över 5 kg nu. Känns riktigt bra! Tyvärr funkade inte amningen. Nu äter han enbart från flaska. Det har varit lite jobbigt..  Har känt mig lite misslyckad över att det inte fungerat.. Har dock lite mjölk kvar i brösten. Så ca 4 ggr per dygn får han min mjölk utpumpad. I övrigt får han ersättning. Men viktigast är ju att han går upp i vikt. Nu är Noa två månader och en vecka gammal. Tiden går verkligen fort! När jag tittar på honom kan jag ibland ha svårt att förstå att han verkligen är min och Gustavs son. På tisdag åker jag och Noa till Östergötland för lite stugsemester.
Trötta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela