babyiscoming.blogg.se

Gravidblogg

Att bo trångt..

Publicerad 2016-07-01 07:32:59 i Allmänt,

Just precis.. Vi bor just nu rätt trångt. I en etta, 30 kvadratmeter. Men vet ni om det är två personer som fixar det så är det jag och Gustav. Det är inte optimalt men jag säger hela tiden att det viktiga är att Noa och hans föräldrar mår bra! Och det gör vi..
Idag ska jag fira tillsammans med min kompis Maria att hon fick semester igår! Det kommer bli en bra dag.. Det känns så rätt att vara tillbaka.. Har varit på mitt gamla gym här i Östersund och det är flera som frågar vart jag hållit hus;) Då har jag fått berätta om Umeå och lilla Noa. Det är en så go stämning på det gymmet, har redan hunnit avverka tre pass. Men återigen kroppen är i ett läge då musklerna behöver byggas upp så jag tar det lugnt på passen. Är inte redo att ge 100 % än..
 
 
Tre bilder från lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela